Sinds de recente wetswijziging op het gebied van spam hebben veel bedrijven vragen over wat er nu wel (en vooral: niet) mag met commerciële communicatie per e-mail, fax of telefoon. Wanneer is opt-in (toestemming) nodig, welke e-mailadressen zijn vrijelijk te gebruiken en kunt u uw persberichten nog wel rondsturen naar alle landelijke dagbladen?
Om u een handje te helpen bij deze nieuwe ICT-wet, heeft ICTRecht een uitgebreide factsheet gepubliceerd over de regels rond commerciële communicatie. In deze factsheet zetten wij uiteen wanneer de regels van toepassing zijn, hoe u toestemming kunt vragen, wanneer geen toestemming nodig is en waarom het bij telefonisch contact toch net even anders ligt.
Download de factsheet nu! Kopiëren en verspreiden in ongewijzigde vorm is toegestaan, zowel binnen als buiten uw bedrijf.
Meld je nu aan voor één van de nieuwsbrieven van ICTRecht en blijf op de hoogte van onderwerpen zoals AI, contracteren, informatiebeveiliging, e-commerce, privacy, zorg & ICT en overheid.