Wij vinden het erg belangrijk dat jij, als onze gewaardeerde klant, tevreden bent met onze dienstverlening. Dit geldt zowel voor de inhoud van onze opleidingen en trainingen, als de organisatie eromheen. Wij doen er dan ook alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je ondanks dat ergens niet tevreden over? Laat het ons dan vooral weten!
Wij zullen tijdens een persoonlijk gesprek met je bekijken of we de klacht kunnen verhelpen dan wel op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing. Mocht je klacht na het gesprek niet zijn opgelost, of mocht het probleem zich volgens jou niet lenen voor een gesprek, dan kun je bij ons een formele schriftelijke klacht indienen. Wij vragen je hiervoor gebruik te maken van ons klachtenformulier.
Je klacht zal zorgvuldig inhoudelijk worden onderzocht en vertrouwelijk worden behandeld. Klachten gebruiken wij om onze dienstverlening onder de loep te houden en waar nodig te verbeteren. Op die manier proberen wij het beste uit onszelf te blijven halen!
Let op: heb je een klacht over een examen dat je hebt gemaakt? In dat geval is het Onderwijs- en examenreglement van toepassing. Hierin staat omschreven wat je in geval van een examenklacht moet doen.
Gebruik graag het formulier hiernaast om uw klacht aan ons door te geven.
Meld je nu aan voor één van de nieuwsbrieven van ICTRecht en blijf op de hoogte van onderwerpen zoals AI, contracteren, informatiebeveiliging, e-commerce, privacy, zorg & ICT en overheid.