Klachtenprocedure 
ICTRecht Academy

 


Wij vinden het erg belangrijk dat jij, als onze gewaardeerde klant, tevreden bent met onze dienstverlening. Dit geldt zowel voor de inhoud van onze opleidingen en trainingen, als de organisatie eromheen. Wij doen er dan ook alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je ondanks dat ergens niet tevreden over? Laat het ons dan vooral weten! 

Wij zullen tijdens een persoonlijk gesprek met je bekijken of we de klacht kunnen verhelpen dan wel op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing. Mocht je klacht na het gesprek niet zijn opgelost, of mocht het probleem zich volgens jou niet lenen voor een gesprek, dan kun je bij ons een formele schriftelijke klacht indienen. Wij vragen je hiervoor gebruik te maken van ons klachtenformulier.

Je klacht zal zorgvuldig inhoudelijk worden onderzocht en vertrouwelijk worden behandeld. Klachten gebruiken wij om onze dienstverlening onder de loep te houden en waar nodig te verbeteren. Op die manier proberen wij het beste uit onszelf te blijven halen!

Let op: heb je een klacht over een examen dat je hebt gemaakt? In dat geval is het Onderwijs- en examenreglement van toepassing. Hierin staat omschreven wat je in geval van een examenklacht moet doen. 

Wat gebeurt er met je klacht?

  • Je zult binnen 7 werkdagen na ontvangst van je klacht per e-mail een ontvangstbevestiging van de opleidingscoördinator ontvangen. Hierin wordt ook aangegeven bij wie jouw klacht in behandeling is (de behandelaar).
  • Deze behandelaar bespreekt, indien relevant, de klacht met de betrokken medewerker/trainer en neemt contact met jou op indien hij/zij meer informatie van jou nodig heeft.
  • Wij streven ernaar om binnen een termijn van 15 werkdagen na onze ontvangstbevestiging je klacht af te handelen. Dit houdt in dat je binnen deze periode per e-mail een beargumenteerde beslissing van de behandelaar zult ontvangen. Mocht dit onverhoopt te weinig tijd zijn, dan zullen wij jou hier zo snel mogelijk van op de hoogte brengen en aangeven van het aangepaste tijdspad zal zijn.
  • De gegevens ten aanzien van de klacht en de wijze van afhandeling worden gedurende twee jaar in ons (digitale) Klachtenregister bewaard.

 

Klachtenformulier

Gebruik graag het formulier hiernaast om uw klacht aan ons door te geven.