Home / Nieuws & Blogs / Vakantiebaantje: Receptionist(e) / office assistent

Vakantiebaantje: Receptionist(e) / office assistent

25 juli 2012

ICTRecht B.V. staat voor deskundig, praktisch en concreet juridisch advies op het gebied van internet en ICT. Wij zijn jong & dynamisch en bieden veel ruimte voor originaliteit en eigen initiatief.

Wij zoeken een receptionist(e) / office assistant die onze huidige kan vervangen tijdens haar vakantie(s).
Lijkt het je wat om betaald te krijgen en ondertussen de hele werkdag je sociale leven via MSN, Twitter, Facebook en LinkedIn te kunnen bijhouden? En ben je in ieder geval week 33, 34 en 35 minimaal 24uur per week beschikbaar? Dan kan het best relevant zijn om verder te lezen..

De werkzaamheden zijn:

  •  Telefoon aannemen en klanten ontvangen (eerste aanspreekpunt)
  •  Het algemene e-mailadres beheren / post verwerken
  •  Facilitaire werkzaamheden (o.a. boodschappen doen, planten verzorgen, bestellingen plaatsen)
  • Elektronisch agendabeheer voor de juridisch adviseurs

Wij zoeken iemand die van zichzelf weet dat hij/zij assertief, stressbestendig, geduldig en klantvriendelijk is, maar ook beschikt over een goede dosis humor en secuur kan werken. Daarnaast is een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal essentieel. Vrijwel alles verloopt (uiteraard) via internet, dus een goede beheersing van Word, Powerpoint, Excel en internetapplicaties is een must.

Wij bieden een 0-uren contract op oproepbasis. Salarisindicatie: tussen de €1600,- en €1800,- euro bruto per maand, uitgaande van 40-urige werkweek en afhankelijk van opleiding en ervaring.
Vragen kunnen worden gericht aan Chanty Morata via c.morata@ictrecht.nl of op het telefoonnummer 020 663 1941.
Graag ontvangen wij hierbij een korte motivatie, je curriculum vitae en natuurlijk je contactgegevens.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld